Od zawsze miałeś marzenie, aby zrobić karierę w branży gastronomicznej? W takim razie czas najwyższy podjąć rękawicę i spróbować czegoś nowego. Oczywiście nie oznacza to, aby od razu rzucać się na głęboką wodę. Otóż w gastronomii jest wiele sprawdzonych ścieżek, które mogą poprowadzić nas na sam szczyt. Jedną z nich jest dochodowa franczyza sushi. Już teraz dowiedz się, dlaczego warto wystartować właśnie z kuchnią pierwotnie pochodzącą z Chin.
Na początku warto nawiązać kilka słów w kwestii pochodzenia sushi. Otóż wiele osób mylnie sądzi, że sushi pochodzi z Japonii. Otóż pierwsze wzmianki o tym daniu pochodzą z Chin, natomiast dopiero później potrawa ta została bardzo rozpowszechniona w Japonii.
Wracając do tematu pomysłu na biznes w branży gastronomicznej, należy dodać, że sushi na tle innych pomysłów znacząco się wyróżnia. A czym? Otóż w tej niszy franczyzę oferuje wiele znanych i cenionych marek. Jedną z najbardziej popularnych jest z pewnością franczyza take away. To właśnie ta marka znana jest nie tylko w Polsce, ale także w wielu innych krajach. Stąd też otwarcie biznesu pod banerem „Take Away” może skutkować tym, że restaurację będą odwiedzać nie tylko lokalni mieszkańcy, ale także i turyści. I to nawet Ci zza granicy, ponieważ doskonale będą wiedzieć, czego mogą oczekiwać w lokalu. A ten aspekt jest bardzo ważny na starcie, gdy musimy zdobyć zaufanie i renomę w oczach klientów.
Oczywiście powodów, dla których franczyza sushi to najlepszy pomysł na biznes gastronomiczny, jest coraz więcej. Warto zaznaczyć również to, że coraz więcej Polaków przekonuje się do sushi. O ile kiedyś na takie posiłki mogli pozwolić sobie tylko zamożni obywatele, o tyle teraz każda osoba mieszkająca w Polsce może pozwolić sobie na zamówienie sushi chociaż raz w tygodniu. A to już może być spora dźwignia dla naszego biznesu. Oprócz tego sushi jest również coraz modniejsze w społeczności osób trenujących. Szczególnie wśród osób, które unikają mięsa zwierzęcego bądź też są na diecie ketogenicznej. Takie osoby bardzo chętnie jedzą sushi, tak więc na pewno będą regularnie zamawiać sushi na wynos bądź też będą odwiedzać lokal stacjonarny. Warto rozważyć wszystkie plusy i minusy otwarcia biznesu gastronomicznego w swojej okolicy i zastanowić się, czy to tak naprawdę właśnie sushi nie będzie strzałem w dziesiątkę?
Ale się głodna zrobiłam, ale całkiem spoko pomysł 🙂