Każdy, chociaż raz w życiu, szukał usług specjalisty w internecie. I nierzadko zdarzało się tak, że słowa napisane na jego stronie, nie znajdywały pokrycia w opiniach wystawionych mu przez klientów. Łatwo jest bowiem ułożyć dobre hasło reklamowe, bądź nazwać się ekspertem i profesjonalistą. Trudniej natomiast jest świadczyć usługi tak, żeby rzeczywiście były odzwierciedleniem napisanych słów. Tego rodzaju rozbieżności sprawiają, że dojrzewa potrzeba tworzenia stron internetowych, typu blog, gdzie można własnym doświadczeniem ze współpracy z specjalistami się wymieniać. Taki portal internetowy, gdzie można znaleźć nie tylko fachowca, lecz też właśnie opinie na jego temat, jest bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem.
W dobie, gdy internet łączy ludzi, warto wykorzystać jego możliwości. I dotyczy to również szeroko pojętej reklamy. Czasem jest tak, że w okolicy działa jakiś dobry fachowiec, a człowiek nie ma o nim pojęcia. Czemu? Ponieważ nie spotkał się z jego firmą, a tym bardziej nie miał możliwości skorzystać z jego usług. Tymczasem pojawienie się takiego profesjonalisty w sieci, to wyjście właściwe i dla niego samego i dla jego potencjalnych klientów. Oczywiście pojawienie to można łączyć z powstaniem strony internetowej przedsiębiorstwa. Ale ona wcale nie musi być w sieci dobrze widoczna. O wiele lepszą widoczność zapewnić może swoisty katalog firm, czego przykładem może być portal InServis. Z jednej strony gwarantuje on zareklamowanie swoich usług profesjonaliście. Z drugiej pomaga osobom poszukującym fachowców. Jest jakby pośrednikiem, który tworzy przestrzeń doskonałą do nawiązania współpracy. Co więcej, tego typu portal internetowy nie koncentruje się jedynie na reklamie. Jego istotną częścią jest blog, który pozwala wymieniać się rożnymi opiniami i doświadczeniami. Jest to też przestrzeń, w której danemu profesjonaliście można wystawić swoistą ocenę za jakość oznaczanych usług.
InServis podobnie jak inne tego typu serwisy, to miejsce, gdzie spotykają się przedsiębiorstwa i klienci. Jedni przedstawiają tu swoje usługi, drudzy swoje wymogi z nimi związane. A to wszystko w niezwykle przyjaznej i kulturalnej atmosferze. I tak właśnie powinna rozwijać się polska gospodarka. Tak powinny wyglądać międzyludzkie stosunki na co dzień.